3 Aralık 2006 Pazar

BALO DETAYLARI, ATAKULE-ANKARA (2.06.2005)



Sevgili Arkadaşlarım,

Düzenlediğim mezuniyet balomuz hayattaki en renkli anılarımdan biri olacak daima... 21 yaşımın en 'anlamlı' organizasyonuydu.. Semin fotoğrafları yollayınca, onları da ekleyeceğim.

Sizi çok seviyorum!

Ay-lin:)

-------------------------------------------------------------------------------------



From: AYLIN YAVAS < being83@yahoo.com>
Date: May 21, 2005 9:26 PM
Subject: BALO DETAYLARI
To: aylinyavas@gmail.com


Merhaba Arkadaşlar,

Atakule KUBBE Restoran'la balomuz için sözleşme imzaladım (http://www.atakule.com/ ). Detayları veriyorum:

Balo, 2 HAZ PERŞEMBE saat 19:30-03:30 arası yapılacaktır.
Minimum (garanti edilen) kişi sayısı 45'tir (Maksimum, 60 kişi oluruz diye tahmin ediyorum.)
Kişi başı fiyat 55 YTL'dir.
Masa düzeni, grup masa düzenidir: Bir masada on kişi oturacak. Örn. yan yana beş masa olacağız.

Sahne Programı: Saat 24:00'e kadar Aykut ALPAT yönetimindeki orkestra ile İngilizce, İspanyolca ve Türkçe canlı müzik ve özel showlar olacaktır. 03:30'a kadar DJ+disko ortamı olacaktır.

Süsleme ve Dekorasyon: "Altın rengi" ve "gümüş renk" olmak üzere iki alternatif vardı; daha sade ve şık olacağını düşündüğümden gümüş rengini seçtim. Sandalyelere gümüş renk sırt giydirilecek. Masalar, taze çiçek ve şamdanla aksesuarlanmış olacak.

Fotoğraf: Fotoğrafçı olacak; isteyen fotoğraf çektirip, kısa bir süre sonra da oradaki fotoğraf masasından fotoğrafını alabilecektir (5 YTL).

Kamera: Bunun gerekli olduğunu düşünmediğimden, talep etmedim. Yoksa fiyat oldukça yükselecekti.

Servis Bedeli: Ücrete dahildir. Başka bir ifadeyle, toplam ücretin % 5'i otomatikman kesiliyor. Pasta geldiğinde, "Bıçak kesmiyor." gibi sözleri KUBBE'de duymayız. Gerçekten de çok profesyonel bir hizmet veriyorlar. İsteyenler ekstradan bahşiş bırakabilirler.

Ulaşım: Balo, 3:30'da bittiğinde ne bir EGO ne de bir dolmuş bulma şansımız var. Bu yüzden, önce Gazi Üni.'nin kiraladığı servisle görüştüm. 25 kişilik bir dolmuş için 180 YTL istedi. Ben de gittim; Kazanlarla görüştüm. Pazarlık yaptım ve Beytepe için 65 YTL'ye, "Atakule-Tunalı-Tunus-Kızılay-Kurtuluş-Cebeci-Dikimevi" güzergahı için de 50 YTL'ye anlaştım. Dolmuşlar 20-25 kişi alıyorlar. Ödemeyi de araca kaç kişi binersek, bölüşüp yapacağız. Kişi başı 2 YTL gibi bir şey düşecek. Herkese uyuyorsa, bana söyleyin. Sürücüleri arayıp, rezervasyon yaptıracağım.

Asansör ücretleri, KUBBE tarafından karşılanacaktır: Kubbeye çıkışta turnikeler var; oradaki görevlilere baloya geldiğinizi söyleyip, 120 m yukarı çıkacaksınız :) Ellerinde isim listesi olabilir.

Terasa inip, gözlem de yapabilirsiniz. UFO Bar'ın kapanışına kadar açık tutulacak. Orada dürbün de var. Ama en iyi teleskop, gözlerimizdir. Şansımıza hava açık olursa, parlak bulutsular, yıldız kümeleri ve gökadalar da gözlemlenebilir.

Herkes 19:30'da KUBBE'de olsun. Güneşin batışını Atakule'den seyretmeden, gitmek yok :) Hele gece o panoramik manzarayı; yıldızları, vs. kaçırmamak lazım :) :) Gökyüzümüz açık olsun :)

MÖNÜ:

-ORDÖVR TABAĞI: RUS SALATASI, TARATOR, KAŞAR PEYNİRİ, BEYAZ PEYNİR, PAŞA MEZESİ, MANTAR SALATASI, SALAM, ZEYTİNYAĞLI DOLMA, KORNİŞON, SÖĞÜŞ DOMATES, SALATALIK

-ARA SICAK: Sigara böreği ve sosisli tavayı evde de yiyebileceğimiz için ÇİN BÖREĞİ VE MİTİTE KÖFTE seçtim.

-MEVSİM SALATASI

-ANA YEMEK : "Piliç Emense" seçtim. Görünüşü biraz değişik olduğundan detaylı bilgi vereyim: Piliç Emense, Rus mutfağından bir düğün yemeğidir. Önce patatesler uzun parçalar halinde rendelenip, kızartılır (Buna mutfak dilinde "kibrit patates" ya da "ponfritz" denir.). Sonra kuşbaşı doğranmış tavuklar, mantar, soğan, az sıvıyağ ve tane karabiberle kızartılır. Ayrı bir yerde, krema ısıtılır. Hep beraber iyice pişirilir. Kenarda duran kibrit patateslerin üzerine bunlar dökülür. Afiyet olsun :)

(Piliç pirzola, bonfile, vs. birçok yerde yenilebilir. Özel bir yemeğin olmasının daha iyi olacağını düşünüyorum.)

-MEVSİM MEYVELERİ

-MEŞRUBAT:

Coca cola
Cappy Meyve Suları
Erikli Su (ph 7.13) :)

-MEZUNİYET PASTASI (ONLARIN İKRAMI):

Mevsim meyvelerinden oluşan salata da olacağından, pastayı çikolatalı+beyaz kremalı sipariş verdim. Dikdörtgen olacak. Süslemesini de tasarladım: Hacettepe logosu olacak ve "İMT" yazılacak.





(Pastamızı Prof. Dr. Sayın Temuçin Faik ERTAN kesti, gecemize onur verdi. İlk deneme de benden oldu:)

ÇOK ÖNEMLİ:

Bu hafta içi (23-26 Mayıs) ikinci taksitleri topluyorum. 31 Mayıs Salı günü gidip, tüm ücreti vermem gerekiyor. Ücreti vermek ve kişi sayısını artırmak için son gün 31 MAYIS'tır!!! Ama bu hafta bitirip, hesabı kapatırsam iyi olur. Ayrıca, daha birinci taksidi vermeyenler var. Lütfen unutmayalım!

Umarım herkes katılır. Gelmeyi düşünmeyen arkadaşların çeşitli nedenleri var. Özetleyerek, yanıtlıyorum:

-"Balo elbisesine ... YTL veremem."-Önemli olan temiz, ütülü ve üzerimize yakışanı giymektir. İster takım elbise giy, istersen etek giy. Rahat olalım arkadaşlar.

-"Sevgilim yok." –Hayatım, bu senin eğlenmen için bir engel değildir. İsteyen baloya sevgilisi/normal bir arkadaşıyla gelir; isteyen tek başına gelir. Hep beraber eğleneceğiz.

-"Sevgilimin işi olduğundan o gelemeyecek; benim de gelmeme izin vermiyor. Çok kıskanç." –Bunu öğrendiğime gerçekten de çok üzüldüm. Hayatında bir kez mezuniyet balon olacak. Bence, sevmek demek sevdiğini zincirlemek demek değildir. Ama bu senin hayatın. Bence, insan sevgilisinin dışında normal bir arkadaşıyla da dans edebilir. Bu bağlamda, balonun en şanslı kızı ben olacağım. Çünkü bütün arkadaşlarımla da dans edip, oynayacağım.

Bu iletiye olumlu ya da olumsuz geri dönüt veriniz. Hayatımda ilk defa bir balo düzenliyorum. Aklıma gelmemiş bir detay olabilir; kusuruma bakmayınız lütfen!

Sevgilerimle,

Aylin:)

3 yorum:

LEO dedi ki...

gerçekten hoş bir organizasyon, tertip eden de Aylin olunca ayrıntılar mükemmelliği tammalıyor. çok şasnlısınıf arkadaşların var. balonuz bizi kıskandırdı.
gerçekten tek kelime ile harika
tebrikler
LEO

Ay-lin:) dedi ki...

Sağ ol Leo, sizin için de Kız Kulesi'nde düzenlerim inş :) Sizin mutluluğunuz, benim mutluluğumdur :)

Adsız dedi ki...

yaa nostalji oldu birden o günler geldi aklıma...emeğine yüreğine sağlık aylinim (semin)

Elveda YTÜ ve İstanbul, merhaba BANÜ ve Bandırma!

                                                   Yaklaşık 15 yıl  #ARGEdeLiderYTÜ ’de (ve bir yıl dünyanın en saygın üniversitelerinden Co...