21 Kasım 2007 Çarşamba

MSN Adresimi Kapattım


Sevgili Arkadaşlar,

eileen_andromeda@hotmail.com adresi artık BANA AİT DEĞİLDİR! Bu adresden gelen iletiler de bana ait değildir. İleti aldığınızda lütfen siliniz; spam mesajlar gidiyor!

Yeni msn adresimi öğrenmek isteyen arkadaşlarım, bana mesaj atınız :)

Sevgili Öğrencilerim,

Artık msn adresimi vermiyorum. Sanal iletişimi sevmiyorum ve msn'yi sadece arkadaşlarımla ödev yaparken ve dosya alışverişi için kullanıyorum; muhabbet etmek gibi bir lüksüm yok...

Bu bağlamda, lütfen benimle yüz yüze iletişim kurunuz :) :)

Görüşmek üzere!

Ay-lin:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Ablacığım,
Msn adresine üzüldüm çünkü o kadar yoğunluğunun arasında, nete girip zaman ayırıyorsun ve sonuç... Neyse umarım birdaha böyle birşeyle karşılaşmazsın. Lütfen sağlığına dikkat et,eğer bu yazıyı öğrencilerin okursa; onlardan anlayış bekliyorum. Seni sınıfta yormasınlar. Unutma sağlığın her şeyden önce geliyor. Seni çok seviyorum. Dünya'nın en şanslı kardeşi olduğumu 21 yıldır hissettirdiğin için teşekkürler. Gökyüzün açık olsun.
Bahar Yavaş

Elveda YTÜ ve İstanbul, merhaba BANÜ ve Bandırma!

                                                   Yaklaşık 15 yıl  #ARGEdeLiderYTÜ ’de (ve bir yıl dünyanın en saygın üniversitelerinden Co...