19 Aralık 2008 Cuma

25.deki Ay-lin:)'den sevgilerle...


Bu foto. 22.12.08'de canım öğrencilerimin düzenlediği doğum günü partimizde çekilmiştir:)

Sevgili Öğrencilerim,

Bu gün İST'da sizinle olmak kısmet olmadı...

Dün jürim çok başarılı geçti; desteğiniz için teşekkürler...
Kazandım; şükürler olsun.
Benim için hayırlısı ise ABD'ye gitmek de nasip olur inşallah...
Öğleden sonra kazananlarla toplantı yapacaklarından, halen başkentteyim.

23 Aralık Salı okulda olacağım ve 27 Aralık Ctsi YTÜ-
Oditoryum'da seminer vereceğim; sizleri de beklerim, detayları hafta sonu yazarım, şimdi roketlemek lazım!

Umarım bir hafta tatil iyi gelmiştir sizlere :)

Doğum günü mesajlarınız için de teşekkür ediyorum; dünyanın en şanslı öğretmenlerinden biri benim galiba :)

Sevgimle kalın!

Ay-lin:), mutlu karınca

3 yorum:

kekik dedi ki...

Sevgili Aylin,

Tesadüfen bulduğum günlüğünü büyük bir keyifle okudum. Seni, hem de doğumgününde, tanıdığıma çok sevindim (nice yıllara). Hayallerinin peşinden korkusuzca gitmen ne güzel:) Hep böyle kal! Seninle birçok ortak noktamız var. Ben doğma büyüme Ankara'lıyım. ODTÜ İngilizce Öğretmenliği Bölümünden mezun olduktan 10 yıl sonra, hayallerimin peşinden giderek Hacettepe Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalında yüksek lisans yaptım. Çeşitli burslarla İngiltere, Amerika ve Japonya'ya gittim. 2008'de eşimin ardından İstanbul'a geldim. Şu anda Bahçeşehir Eğitim Kurumlarında çalışıyor ve Hacettepe'de doktorama devam ediyorum. 1971 doğumluyum bu arada:) 8 yaşında bir oğlum var. Umarım seninle bir yerlerde karşılaşırız, İstanbul'da ya da dünyanın başka bir köşesinde:)
Sevgilerimle
Candan

Ay-lin:) dedi ki...

Merhaba Candan Hanım,

Çok sevindim mesajınıza; onur duydum. İki ortak noktamız daha olacak:) ben de doktora yapmayı, bir gün Japon hükümet bursunu kazanmayı hedefliyorum ve bir gün anneliği yaşamayı diliyorum.
Yeni yılda İstanbul'da buluşabiliriz?

Tüm sevdiklerinizle mutlu yıllar diliyorum:)

Sevgiyle Kalın!

Ay-lin:), mutlu karınca

kekik dedi ki...

Teşekkürler Aylin'ciğim. Umarım yeni yılda tüm dileklerini gerçekleştirirsin, mutlu yıllar:)

Candan

Elveda YTÜ ve İstanbul, merhaba BANÜ ve Bandırma!

                                                   Yaklaşık 15 yıl  #ARGEdeLiderYTÜ ’de (ve bir yıl dünyanın en saygın üniversitelerinden Co...