14 Eylül 2009 Pazartesi

New York City'de kına takımımla gezerken :)


Fulbright bursunun amaçlarından biri kendi kültürlerimizi tanıtmak. Bu yüzden, kültürel giysilerimizi getirmemizi istediler. Ben de kına gecesini tanıtmak için Mahmutpaşa'ya gidip, kına takımı aldım. Kırk yıl düşünsem, bunları giyip New York City sokaklarında gezeceğim aklıma gelmezdi:) Birleşmiş Milletler gibi rengarenk bir ortam, insanın yeni kültürlere önyargısız bakmasına, kendi milliyeti ötesinde bir dünya vatandaşı olma bilincini veriyor..
Sevgiler,
Ay-lin:)

2 yorum:

kekik dedi ki...

Aylin'ciğim,

Çoook yakışmış:)) Ben de Japonya'da cepkenimle epey sükse yapmıştım onu hatırlattın bana! Sevgiler..

Ay-lin:) dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum :) dilerim ben de sizin gibi hep yüreğimin götürdüğü yere giderim :)
Sevgiyle kalın!

Elveda YTÜ ve İstanbul, merhaba BANÜ ve Bandırma!

                                                   Yaklaşık 15 yıl  #ARGEdeLiderYTÜ ’de (ve bir yıl dünyanın en saygın üniversitelerinden Co...