15 Aralık 2006 Cuma

PROF. DR. DOĞAN CÜCELOĞLU: İLETİŞİM VE SANAT



PROF. DR. DOĞAN CÜCELOĞLU & AYLİN YAVAŞ


Doğan Hoca kitabını imzalarken :)











İlk eseriyle 12 yaşımda tanıştım: 'İnsan İnsana'. 'İletişim' alanında insan ilişkilerinin getirdikleri ve götürdükleri üzerine yazılmış bir eser. Zamanla 'İnsan ve Davranışı', 'İçimizdeki Çocuk', 'Savaşçı', vs. derken, geçen yıl da 'Mış Gibi Yaşamları' okudum. On yılda hayatıma o kadar çok renk kattı ki çocukluktan beri aşık olduğum biliminsanları ve yazarlar arasında en önde gelenlerdendir :) Eserleri kim olduğunu söylemiştir size: Prof. Dr. Doğan CÜCELOĞLU.


9 Aralık Cumartesi günü 14:00'te Yıldız Teknik Üniversitesi-Oditoryum'da Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, Beşiktaş Şubesi (www.besiktas.cydd.org.tr) 'İletişim ve Yaşam' konulu, Prof. Dr. Doğan CÜCELOĞLU ile bir söyleşi düzenledi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gayet imrendim Aylin, ben de Doğan Hocayı çok beğenirim, o gün ben de gelmek istedim ama mümkün olmadı:(
senin adına çok sevindim.umarım ilerde diğer saygın insanlarla da görüşebiliriz.
LEO

Ay-lin:) dedi ki...

Sağ ol Kadir, sağlık olsun, tüm söyleşide not aldım, hepsini paylaşacağım ama haftaya yazmaya vakit ayırabilirim. Çizdiğin Tazmanya Canavarı için de çok sağ ol; çok incesin. Hemen ekledim. Vadaaa! tam beni anlatıyor :) bilim ormanında ağaç olmak dileğiyle!

Elveda YTÜ ve İstanbul, merhaba BANÜ ve Bandırma!

                                                   Yaklaşık 15 yıl  #ARGEdeLiderYTÜ ’de (ve bir yıl dünyanın en saygın üniversitelerinden Co...