15 Aralık 2006 Cuma

TİNERCİ SALDIRISI: LÜTFEN YARDIM EDER MİSİNİZ?: KENDİMİ NASIL KORUYABİLİRİM?



14.12.2006 20:00 BAKIRKÖY-İSTANBUL

Özellikle İstanbul'da yaşayanlara sesleniyorum!

Burada tek başına bir bayan olarak güvende yaşayamaz mı insan?



(Değerli Kadir AYARIG'a benim için çizdiği bu Tazmanya Canavarı için teşekkür ederim;
yüreğine sağlık Kadir!)

Saat 19:00... Bakırköy-İncirli Caddesi'nden ara yola saptım. Sokak karanlıktı ve bomboştu ki aniden çöp tenekesinin arkasından iki tinerci çocuk -buram buram bali kokan- üzerime fırladı. Biri çantamı almaya çalışırken, diğeri de etrafı kontrol ediyordu. Normalde başıma böyle bir şey gelse, çantamı verirdim derdim. O anda sanki mantığım devredışı kaldı, içimden Tazmanya Canavarı çıktı :)

'Çakım var, defolun, gidin!' diye bağırdım ve sımsıkı tuttuğum çakım ve çantamla metro istikametine 'İmdat! diyerek koştum. Her şey olabilirdi. Beni orada bıçaklasalardı, hiçkimsenin ruhu bile duymayacaktı! Hayat, bu kadar basit mi? Anlayamıyorum bu şehri ve insanları! Bayan olduğunuz için sizi zayıf olarak görüyor ve yok etmeye çalışıyorlar... Doğup büyüdüğüm Trakya sokakları ya da üniversiteyi okuduğum Ankara'da hayat ne kadar da güvenliydi...

Normalde en geç 21:00 gibi evde olurum zaten, daha saat 19:00'da başıma böyle bir olay geldi. Hava karardığında ve bir işiniz varsa, muhakkak 'erkek' bir arkadaşınızın mı size eşlik etmesi gerekiyor? Gerçi tehlike cinsiyet ayırt etmez. Ama bayan olmaz çok daha zor. Yakın geçmişte Bakırköy'de arabayla bir bayanı sıkıştırmışlar ve kaza yapmasına yol açmışlar. Bayan sürücü karnındaki altı aylık bebeğiyle hayatını kaybediyor... Bu da bir terör bence...

Merak ediyorum nasıl güvende yaşıyabilirim diye? http://kendinikoru.com/ 'a baktım; 'thunder stick' mi alsam? Lütfen bir insanın kendini nasıl koruyabileceği hakkında bana yardım eder misiniz?

Sonuçta, bir şey olmadı, Allah korudu... Şoka girdim ve halen ağlamaya devam ediyorum... Hayata karşı -ne yazık ki- atak olan ben, 'korku' duygusuyla tanıştım. Geçmiş olsun!.. En merak ettiğim nokta ise bu çocuklarımızı nasıl kazanacağımız? Onlar da istemez miydi sevgi ve ilgiyle, iyi bir aile ortamında büyümeyi?...

Sevgiler!

Ay-lin:)

2 yorum:

AYHAN1970BLOGCU.COM dedi ki...

GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM
GEÇMİŞ OLSUN BAYAN OLUNCA GERÇEKTEN İSTANBULDA YAŞAMAK
ÇOK ZOR O YÜZDE ÇANTANIZDA
SPREY YADA ELEKTRİK ŞOKU OLAN
ALETLERDEN TAŞIMANIZ LAZIM.

Şefik dedi ki...

Sayın Hocam öncelikle Geçmiş olsun.Sizi çok iyi anlıyorum.Başınıza gelen olaylar günlük yaşamda herkesin başına gelebiliyor maalesef.Ancak bir takım silah tabir ettiğimiz malzemeler bazen yeterli kalmıyor.Hatırlarsanız yakın bir tarihte SAS KOMANDOSU bir ubayımız bu tür bir saldırı karşısında maalesef hayatını yitirmiştir.Bu işler silahın var olmasıylada alakalı değil bir anlamda.Yani savaş sanatı psikolojisi almamış bir ustanın dahi bu olylar karşısında çaresiz kalacağını iddia ediyoruz.Böyle bir olayla karşılaşıldığında şayet sokak psikolojisini bilmiyorsanız ve genel olarak rakipleri,saldırganların yapabilecekleri hareketleri daha önceden tanımammışsanız,işler inanın çok zor.Öncelikle insan "KENDİ RUHUNA MEYDAN OKUMA " stratejisini geliştirmeden başkalarının saldırılarına meydan okuyamaz.Bunun için bir felsefi eğitim almak şart.İçinizdeki korku kavramını yenerek rakiplerinize karşı soğukkanlı olduktan sonra sıra bir kaç bilmeniz gereken harekete kalıyor.Kısacası bir Salonda eğitim almadan bu işler biraz zor.Ama size ve sizler gibi eli öpülesi eğitimcilerimize bir dizi kısa eğitim seminerleri hazırlıyoruz.Sanırım kısa zaman içerisinde bu seminerleri yapmayı planlıyoruz.Bu ücretsiz seminerlerimizintarihlerini size bildireceğim.Yüce Allah eğitimcilerimizin ve ülkesi adına faydalı işler yapanların yar ve yardımcısı olsun...
Saygılarımla...

Grandmaster Şefik Gülten
Türk savunma sanatı kurucusu.

Elveda YTÜ ve İstanbul, merhaba BANÜ ve Bandırma!

                                                   Yaklaşık 15 yıl  #ARGEdeLiderYTÜ ’de (ve bir yıl dünyanın en saygın üniversitelerinden Co...